Subject: Tere! Palume Transpordiameti tingimusi või arvamust.
From: "Mikk Sepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 10:52:31 +0200

Meie kiri: 6.1-5/11698-10

Saarniidu OÜ (registrikood 12198332) esitas taotluse olemasoleva
maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Hiiu maakonnas Hiiumaa vallas Harju
külas Kopliotsa (KÜ 17501:002:2650) katastriüksusel. Kopliotsa kraavid
kulgevad Nõmmemetsa (KÜ 17501:002:0157), 12131 Harju-Leisu tee (KÜ
17502:001:1430)-truupi pole vaid teekraav, Uue-Kopli (KÜ 17502:001:0514)
ja Puide (KÜ 17502:001:0469) Tülli peakraavi, mis on ühtlasi riigi poolt
korras hoitav ühiseesvool. Sooviks informatsiooni, kas tohib teekraavi
võtta võrguala sisse ja arvestada seda kui kuivenduskraavi.

PTA on teinud kohapealse ülevaatuse 03.12.2024 ja tuvastanud, et  MPS
vastab MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, süsteemi saaks kanda
maaparandussüsteemide registrisse ja anda kasutusloa.

Palume Transpordiameti tingimusi või arvamust.

Lisan selgitava skeemi ja tuvastatud maaparandussüsteemi ehitise asukoha
plaani.

Lugupidamisega

Mikk Sepp
Peaspetsialist (maaparandus)
Lääne regioon, Saare esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet
_____________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5646 3537
Kohtu 10  / Kuressaare, Saaremaa 93812 /  <http://www.pta.agri.ee/>
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.